torsdag 3 november 2011

Årets julklapp 2011?

Jag har sett att många gissar vad som kommer att bli årets julklapp 2011. Många verkar tro att kaffemaskinen eller One-piecen kommer vinna. Kaffemaskinen tycker jag verkar lite sent att komma med nu (är väl knappast en nyhet?), möjligtvis om de menar pod/kapsel-kaffemaskinen. Å andra sidan har ju både Boken och Mössan vunnit tidigare, så det verkar inte som att de bryr sig speciellt mycket om det är en nyhet. Själv tycker jag att One-piecen borde vinna, därför att den är väldigt typisk för sin tid. Jag har själv en, och tycker att den är jättemysig och så är mönstret på min lite vintrigt/juligt:) Väldigt bra som just julklapp då den passar årstiden eftersom den är så varm. Det som talar emot är att antagligen kan inte produkten One-piece vinna eftersom det är ett speciellt varumärke (finns ju även andra "kopior") så vad ska de kalla den? Overallen? Förra året vann ju "Surfplattan", vilket egentligen betyder Ipaden. Många gillar inte One-piecen för att de tycker den är ful, men det är ju inte meningen att man ska gå omkring på stan i den! Det är en bättre form av morgonrock, eftersom man inte fryser om benen. Myskläder helt enkelt, man måste prova!


Årets Julklapp kommer att presenteras tisdagen den 15 Nov 2011. Klicka här för att läsa mer om Årets Julkapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar