onsdag 28 november 2012

Datumljus

Vad tiden har gått fort, nu är det snart december, och första advent nu i helgen. Eftersom jag har blivit mamma så har jag inte hunnit med allt jag hade planerat. Men så är det ju alltid, och en del idéer får helt enkelt vänta till nästa år. I helgen som gick var jag, mamma och moster i Haga och tittade lite på julmarknaden. Mamma köpte detta datumljuset till mig. Vi hade alltid det när jag var barn, och min syster skötte det med största omsorg, så att det aldrig skulle brinna för långt. Det kanske inte är det snyggaste datumljuset men det känns lite nostalgiskt att ha det faktiskt. Så nu ska jag och bebisen ha det tänt när vi sitter och tittar på julkalendern. På fredag ska jag försöka hinna med att julpynta och även lite julpyssel.


1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

    Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

    Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

    Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)

    SvaraRadera