torsdag 1 november 2012

Vad ska man köpa för jultidningar?

Sitter och funderar på detta med jultidningar. Kollade precis igenom mina från förra året, och det mesta i dem hade jag glömt bort, och då köper jag inte ens så väldigt många, kanske 5-6 om året. Så ser man till att få idéer till sitt julpyssel kan man ju lika gärna använda de gamla, men julklappstips och tips på pynt man köper förändras ju såklart. I år har jag inte köpt några tidningar alls, men några lär det ju bli, frågan är bara vilka man ska satsa på? Vill ha tidningar med mycket pyssel och gärna något nytt recept som man kan spara från år till år. Kollade lite i 100 idéer (tror jag den heter?) när jag var i affären men det var inte tillräckligt mycket bra för att jag skulle vilja köpa den.

Har hittills fått senaste Isabellas då jag är prenumerant på den tidningen. Och den kändes aningen bekant vid första anblicken ;) Jämför man 2011-års nummer med årets så ser man ju att de inte har lagt så stor ansträngning på att vara nyskapande precis.


1 kommentar:

  1. Jag har också ett gäng från tidigare år. Ska ta fram och kika i dem=) Har inte köpt ngn jultidining iår än. Men det kommer=)

    Sv: ja, varför ska inte katterna också ha en julkalender;-)

    SvaraRadera